lördag 27 april 2013

Ingen helg här inte.

Jag rullar på med min vardag. Jag har nog antagligen turen att ta helg tisdag/onsdag. Så då kände jag att benen behövde rastas efter jobbet nu ikväll. När jag nåt mitt mål, vårt hem, var jag varken trött eller nöjd så jag fortsatte in till stan, ner till resecentrum och sen hem igen, blev en lagom runda på dryga 6 km. Inte varje dag man kommer hem kl 22, en lördag, efter en transporttur.

Jag älskar verkligen det här med att ta sig från A till B med hjälp av sina ben. Ofta när jag jobbat har jag sån där överskottsenergi som passar perfekt att utnyttja för en löptur. Imorgon ska jag nå gymmet innan jobbet kallar!

Film, colacero vanilla & lite snacks innanhav somnar eller väcks av M som är ute och roar sig.

Godkväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar