måndag 8 april 2013

Legday

Öm på rumpan e vad jag är, sittandes i soffan framför pappren fulla av begrepp och avstamp i forskningen runt hälsa, ohälsa & hälsofrämjande i arbetslivet. Väldigt intressant men väldigt mycket! Vet inte riktigt hur detta ska gå imorgon. Men det finns tillfälle att göra om vid ett senare tillfälle. Det skulle vara skönt att prestera på topp i denna kurs då det liksom är "mitt ämne".

Ja, ben & rumpa öppnade denna nya härliga vecka.

Marklyft
Benböj
Enbensböj
Benpress
Legcurl
Enbensspark?
Kettlebells (rumpa)

Ja, vet inte riktigt vad de heter dessa övningar, det kommer nog med tiden. Det gick i alla fall väldigt bra, ser fram emot att se resultat!!

I denna vecka blir kosten strikt då träningen har kommit igång igen, bra flyt helt enkelt. Jag är väldigt optimistisk denna gång, denna satsning. Det är så mycket enklare att jobba mot ett mål tillsammans med någon.

Nej nu ska här läsas och varvas med Biggest Loser Svergie!

(Den gröna drinken går fortfarande ner, men det måste gå fort! Liksom mina smoothies på morgonen med bär & protein. Det här med edamebönor? Varför gillar inte jag dem? )





2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon Jossan ! Pusspuss mamma o pappa <3

    SvaraRadera