onsdag 10 april 2013

Ryggmassakern

Plöjt 4 böcker med tema "kvinnor - högre tjänster - stress - immunsystem" Oj vad detta är intressant, särskilt häftigt att vara den generationen som antagligen? kommer förändra arbetslivet. En väldigt lång och invecklad diskussion som jag kan dra vid ett senare tillfälle. Jag längtar tills 40 talisterna går i pension. Den nya eran börjar nog då?

Imorse försov vi oss. Jag hade visst stängt av alarmet och sov djupt när M undrade om klockan aldrig skulle ringa? Stackars Sara hade ringt och messat x antal ggr men ingen av oss hade ju svarar. 45 minuter senare än planerat var vi på gymmet för att riva av ett riktigt tungt ryggpass. Blev tvungen att maxa i alla övningar pga min galning till sambo.

När jag väl anlänt till skolan hade jag en ryggsäck på tröjan. Jo, så svettig var jag!

Nu blir det middag innan resten av litteraturen ska plöjas igenom!

Tjohoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar