tisdag 30 april 2013

Valborgsfirande

Mitt Valborgsfirande startade med att rå om min kusin. Hon sov här inatt för att slippa gå upp i ottan för att ta sig hit till Linköping. Hon ska göra dansauditions mest hela dagen i hopp om att komma in på Lunnevadsvfolkhögskola. Jag fixade olika proteinrika mellis, bananer, mackor & så lite choklad. Jag var nog mer nervös än vad Jonna själv var. Likaså Mattias skickades sms i förmiddags. Engagerade till Max när det handlar om släkten!

Jag fick några snabba övningar mes frugan innan hon lämnade mig. Biceps, bröst och bålstyrka låg på schemat. Fick faktiskt till ett bra pass, med lite nya övningar som brände ordentligt i bicepsen. Är väldigt klen än så länge men det artar sig nog snart! Avslutade med fem kilometer fartlek på löpbandet. Meningen var att springa fort men magen samarbetade inte alls med mig så fick avbryta två gånger för att springa på tia ^^ Tur att jag inte var ute i spåret så att säga. Snabb löpning blandades med långsam jogg, det kan ju också vara bra sådär :)

Nu ska jag städa, fixa och dona. Ikväll kommer det en massa töser på Spansk afton. Trevlig Valborg alla godingar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar