måndag 27 maj 2013

Måndagstrött

Den intensiva födelsedagsveckan är över. Nu väntar två intensiva veckor med extremt mycket plugg, jobb & praktik. Inbokade träffar med nära vänner på onsdag, AW med tjejer från Ica på torsdag. På lördag ska jag sminka kusinen då hon dansar bal. På söndag bör rapporten vara klar.
 En svullen & överansträngd handled gör det svårt att skriva. Men jag kämpar. 
Ett lagom bra biceps/bröst - pass idag tsm med frugan fick inleda denna vecka. Därefter har jag suttit och ändrat, skrivit om, tagit bort, lagt till i rapporten. Oerhört trött på den redan... Gahh! 

Nu har jag förberett maten, torskrygg, potatis, räkor och så en citronsås. Eller ska man skriva; Smörstekt torskrygg, dillstuvad potatis & citronsås toppad med handskalade räkor :) Att laga mat är ren terapi för mig, ni kanske känner igen er?

Hoppas på mer energi imorgon. 


2 kommentarer: