måndag 6 maj 2013

Mer död än levande

Boom. Sjukdom på ingång. Har försökt distansera mig från Mattias men ack nej. Kli i halsen. Svullna körtlar och febriga ögon. All spänning och nervositet släppte efter denna dag. Intensivt, mycket att ta in, labyrinter till korridorer, kaffekaffekaffe & så en himla massa människor.

Pricken över i't var mitt inplanerade vc-besök. En leverfläck fick avlägsnas, på bröstet. Äckligt, blodigt & sex stygn. Hotade läkaren med skadestånd om det skulle bli ett fult ärr då jag faktiskt ska gifta mig nån dag i framtiden. Nu sådär 4 timmar senare gör det skitont, spänner som tusan och har inte slutat blöda.

Jag hoppas halsen bara varnar för att om jag inte sover nog så kommer detta utvecklas till sjukdom. Därför ska jag sova nu. Ladda om och fortsätta influeras av HR-arbetet på Landstinget. God natt.

Korpenfotboll-premiär ikväll. Underbart väder. Snygg man på planen. Och ett hejdundrans vänsterben som aldrig sviker bollen eller laget. Hejja Börjes Brygga BK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar