måndag 20 maj 2013

Simlycka

Alltså, det här med simning. Jag har simmat mycket med min far när jag var mindre. Men på senare år har jag varit så klen. Men nu, 2 år med styrketräning gick det fasen ganska så snabbt. Men framförallt, jag kände mig stark. 

Vattengympan var skoj. Jag har tidigare bara varit med på sådana där larviga pass på hotell, utomlands med någon bamseinstruktör typ. Det här var skoj, var svettig och mör i benen, magen och armarna. Den kan man ju plaska omkring om man känner för det. Det var tyvärr många damer som mest stod still, vilket inte ger några resultat. Haha. De ville nog mest umgås därefter i spa-avdelningen. 

Nu jagar jag tre personer som dessvärre var sjuka idag. Jag vill gärna sammanställa rapporten i tid så jag kan fokusera på att vara aktiv på praktiken! 

Är totalt matt, supertrött och sliten. Det tar på en att vara i simhallen i tre timmar. Lagade en suverän middag med fläskfilé och  grönsaker i ugn. 

Imorgonbitti ska jag nog riva av ett ryggpass innan min handledning. 
Go kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar