onsdag 26 juni 2013

No stress.

Sova länge. Äta bästa frukosten - bovetegröt med färska jordgubbar. Småkika på Nyhetsmorgon samtidigt som jag betar av lite bloggar och annat. Jag kommer på mig själv att fylla varukorgar fulla på flera sidor nätet men går aldrig till knappen - Köp! Tur det för några pengar kommer ju inte in direkt... 

Meningen var att jag skulle premiäråka på racern men regnet tycktes aldrig avta så istället entrade vi spinningsalen på gymmet. Snälla Milla lät oss vara där liksom hjälpte oss med musiken. Alla knappar gjorde mig galen! Sedan var det bara att trampa på. Vi fumla en aning i början men när benen var varma var det liksom vara att lyssna på tempot på varje låt och anpassa. Många backar, snabba som tunga. Långa vs korta intervaller och en hel del fartlek för att få komma in i andra andningen bra ggr. Underbart kul, vill ju inget hellre än att göra det där. Instruera är ju hur kul som helst, som en extra adrenalinkick. Efter 90 min var vi helt slut. Shortsen fick liksom en annan mörkare nyans och det nytvättade håret var totalt genomblött. Jag fick förfrågan i höstas om att hoppa på en utbildning på campus, men kände mig då inte redo. Nu vill jag gärna ta tag i det där. Frågan är bara om de behöver instruktörer. Annars får jag se mig om. Har ju kanske inte någon jättelust att betala enorma pengar från egen ficka då den liksom börjar sina. Vi får se. Så länge ska vi fortsätta låna salen och nöta med lite fler deltagare än en ^^, 

Imorgon ska axlar & triceps på svida. Nu tar jag kväll framför tvn. Allt gott <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar