måndag 17 juni 2013

Plankanutmaningen 2013 - last week

Nu ni mina vänner. Sista veckan med plankan, åtminstone i denna typ av era. Hittills har jag samlat ihop 1 1/2 timme med plankan, på tre veckor. I denna vecka bestämmer Ni själva. Men ett minimum på 50 minuter är dealen för vecka fyra. Kika in här för en längre beskrivning liveitloveit :)

Jag har lyckats smitta av denna tävling på både familj, släkt och vänner. I Lördags när vi firade studenten blev det ett plankanavbrott på gräsmattan. Det hela slutade i väldiga skavsår på armar & ben. När vi skulle bli lite mer akrobatiska flög jag med huvudet in i vinbärsbusken ;) Kanske inte så lyckat.

En helt fantastisk dag blev det när min älskade kusin tog studenten. Solen värmde, gåshud mest hela dagen och så tårar. Hon är ju inte något barn längre. Lyckad dag helt enkelt med sköna släkten <3

Rygg & mage fick utsättas för lite smärta imorse. Dock avbröt vi ganska så snart då varken jag eller Linnéa hade någon vidare ork i kropp & själ. Vi jobbar på, blickar framåt och ser definitivt ljuset i tunneln någonstans där borta.

Imorgon är planen att jag ska gå upp i ottan och köra igenom kroppen med bodybalance, vi kan ju hålla tummarna att någon mer än jag vill gå upp så tidigt. Nu ska vi knalla in mot stan. kolla någon jacka som man bara måste ha? och så kanske en liten yoghurtglass på det... Ikväll är det sista korpenmatchen innan sommaruppehållet. Håller alla tummar och tår att vi slipper ringa på ambulansen denna gång.

Denna klänning är ack ett minne då vinbärsbusken gärna ville ha med sig en del av klänningen. 
Allt gott <3
Bovetegröten levererar dagligen nu. Skippar dadeln och häller lite agavesirap på istället - MUMS!


Puss mitt hjärta <3 

Har ni sett någon med så mycket blommor, champange och drickyoghurt?! någonsin? 

2 kommentarer:

  1. Stackars klänning... :( den var såååå fin. Räknade till 38 ensamma rosor.... och sen alla buketter så visst var det massa blommor ; )
    Holavedens hangar fick sig en dokumentation också ; )
    Puss Motti <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klänningen går nog att laga :) Ren vart den i alla fall. Haha, ja, så är det vart vi än befinner oss...

      Hon är allt en omtänksam liten filur den där Jonnis. Med tanke på den stora mängden blommor ^^,
      Pusspuss!

      Radera