måndag 1 juli 2013

Legday

Om jag var trött imorse, ja. Men jag besegrade sängen och kudden och cyklade ner till damerna. 
Eftersom vi var tre personer körde vi superset för att hinna med :) 
5 set med benböj 
5 set axlar - clean to the 
Mage

3 set legcul
3 set legextension
Mage

3 set benpress
3 set breda knäböj i smithmaskinen
Vila

3 set utfallsgång M kettlebells
3 set negativ benpress

Enbensparkar i maskin :) 

Tror ni vi var möra efteråt? Frukosten på Espressohouse var väldigt god och vårt sällskap klara var minst lika god. 

Nu ikväll har jag varit på spinning, otroligt stark må jag säga. Middagen, den satt väldigt fint. Ceasarsallad, kyckling och en massa vattenmelon. Nöjd, med bubbelvatten i handen ska vi nu se gamla James Bond filmen. Imorgonbitti hoppas jag att jag har hittat min balans på bodybalancen. Fan vad dålig jag var sist. Linnea trodde den nog hade tagit semester den med ;) 

Puss & hej <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar