fredag 6 september 2013

Bästa fredagsstarten!

Spinning i ottan. Ja det är värt att sova lite mindre, att klockan ringer 05.55. För när man väl klätt på sig och trampat sig in till Frisk. Får man 45 minuters effektiv träning. Den där Marta, hon kan hon, oavsett om tekniken krånglar. Jag tog ut mig, har inte riktigt repat mig ännu. Det får nog bli en liten tupplur innan karln kommer hem så man kan vara social ikväll.

Passet gick ut på att varva tunga backar med pyramidintervaller. Perfekt. Mjölksyran kom som en blixt och jag fick sitta en längre stund efteråt för att trampa ut benen. Exakt ett pass i min smak. Efter träningen fick jag lite rådgivning av en PT hur jag ska lägga upp min höst och mina planer att bli mer uthålllig och få en bättre kondition. Spännande , minst sagt. Ska köra igång redan imorgon med ett "känna efter" pass. Analysera pulsen, styrkan i benen och flåset.

hepphepp. Let's do heeeelg!

Den här bilden säger så mycket. Semester. Lugn. Värme. Kärlek. Trygghet. Längtan. osv.osv. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar