söndag 1 september 2013

Många bollar i luften samtidigt!

Jag inledde denna vecka med att rensa tarmen. Fortsatte sedan med att chockas av tempot, attityden och ledningen på Universitetet och då särskilt på vårt program - Personalvetare. Fick gnugga mig både en och två gånger i ögonen och öronen innan jag förstod att de menade allvar. Bäst att stänga in sig denna höst, tänkte jag lite för mig själv medan jag fortsatte att lyssna på den minst sagt speciella lärare som diskuterade vikten av historian för HRM. Sluta deppa nu jossan, hörde jag min inre röst gång på gång säga.

Mötet som jag sedan begav mig till på Storan gav mig livslust igen, det där jävlar anamma och en försmak på att jag kan komma att tjäna en hel del pengar framöver. Jag vet att det bor en säljare i mig, jag vet också att tillsammans med min kompanjon kan i princip ingenting stoppa oss. Vi var ett givet team i Oslo. Vi kan nog göra under i Sverige också. Zumban på kvällen gjorde mig allt annat än deppig och sambon fick hem en glad tjeja på kvällen.

Münchenhoben gav oss ny energi (och en förbannad huvudvärk) som gjorde torsdagen till en suddig sak. Jag kämpade med artiklar vad jag minns, men innehållet. Ja det har jag nog glömt redan nu. På kvällen hade jag ytterligare ett möte med min affärspartner och tjoho, så var jag en av dem.
                                                          Eqology. Sverige. Linköping.
Sedan dess har allting handlat om att komma ihåg att sova (kommer aldrig glömma det i för sig) läsa in mig på allt material som jag har eftersom det kommer drösvis med mer i nästa vecka. Försöka hitta bra människor att ha runtomkring mig. Äta (mestadels skräpmat, fy skäms) och jobba på mitt vanliga jobb. Deadline kl 22.00 igår och jo, jag var genomsvett när jag anlände till stan. Men vännerna glömmer jag inte bort. Särskilt inte min närmsta kompanjon. Linnea alias frugan. Jag hamnade sedan på dansgolvet tillsammans med min sambo och många av våra vänner. Jo det blev sent. Jättesent. Och här sitter jag nu med en kopp kaffe i handen och hör mig lova att komma en timme tidigare till jobbet pga någon insjuknat på jobbet. Haha. Jo det är jag i ett nötskal. Men med vitaminerna i magen, energishot och lite smink så ska jag nog kunna göra under på Ica idag med.

Om ni skulle tycka detta låter intressant, hör gärna av er via mail eller telefon så ska jag berätta mer för er om företaget Eqology och Hur du snabbt och enkelt kan göra en dröm till verklighet. Med lite jävlar anamma såklart ;) 
josefine.karlek@gmail.com
0709467054


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar