måndag 2 september 2013

Network

Idag bestämde jag mig för att producera. Det har jag gjort. Läst två massiva artiklar. Delar i en av böckerna. Suttit aktiv på föreläsningen hela eftermiddagen. Storhandlat mat till hela veckan och så nätverkat med mina vänner från Eqology nu på kvällen. Det krävs många hjärnor för att förstå alltihop liksom samla ihop ett bra och stadigt säljteam. Det ser lovande ut för vår del. Nu gäller det bara att Jag hittar egna kompanjoner som tror på produkten och företaget som jag gör. Det som är det bästa är att det finns produkter till alla åldrar. För alla typer av behov och till ett fördelaktigt pris. Det är dags att dra i alla trådar som man besitter och så förhoppningsvis få människor i min omgivning att se sig hit. Nu är det dags att umgås med min sambo innan sängen väntar. Imorgon är det jobb på Ica som gäller. Angående 5:2 dieten som alla tjatar är jag emot. Inte de som har passerat 50 och faktiskt äter för mycket. Men de som är 20 och har dåliga erfarenheter av mat är det rena galenskapen. Hetsäta i fem dagar och så svälta sig i två dagar. Nopp. Inget för mig. Så är det med det... 
Busy women i trafikkaos!

2 kommentarer:

  1. Samma här...
    Smörja är vad det är, gäller alla mediala påhitt där det inte finns 100 % bevis..
    Det bästa beviset man har är att se på ens förfädrar som äter allt och njuter...
    Står klart och tydligt i en fysiologi bok (100 % sant) om vad vi människor behöver...
    Kolhydrater, fett, protein....utan socker ingen 100 % energi hjärna..vi behöver allt..
    och vi ska ta vara på det som finns..Ren tacksamhet i mina ögon...
    Mat, njutning, undvik stress, rörelse, aktivitet i den mån varje individ kan...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min pappa har alltid förespråkat Paleokost. När jag var liten förstod jag inte riktigt vad han menade med det. Nu, såhär 15 år senare är jag tacksam för att jag växt upp med sådan mat. Socker måste iaf jag ha för att fungera. Men det behöver ju såklart inte vara lösgodis osv. Det finns bra, hälsosamma substitut. Du har helt rätt vem du nu är :)

      Radera